نمیدونم واسه تون اتفاق افتاده یا نه ، ولی گاهی یه آدم هایی وارد زندگی میشن که قانون ها و چارچوب هایی که تو کل این چند سال واسه خودت درست کرده بودی رو بهم میریزن ...
پ ن : ولادت امام علی (علیه السلام) و روز مرد مبارک ...
:)
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت: 22:37
نمیدونم اسم ش رو حکمت خدا میزارن یا چی !؟ ولی بدترین حالی که تجربه میکنی اون زمانیه که خدا یه چیزی رو تو مسیرت بزاره ، بعد باهاش آشنا میشی ، اون موقع که خوب باهاش انس گرفتی یهو ازت جداش کنه ! جوری که هیچ رد و نشونی ازش نمونه !
اون وقت تو می مونی و چند تا خاطره و یه آهنگ که وقت و بی وقت تو ذهنت پلی میشه تا اون خاطرات به طور عذاب آوری واست مرور بشه !
:)
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت: 22:37